Nabídka práce: Service Desk Operator
Popis:
Vaší náplní práce bude: - Zajištění pravidelné a konzistentní komunikace s interními uživateli - Zastřešení problémů na úrovní L1 a L2 support, návrh a realizace rychlého a efektivního řešení - Analyzování a prioritizace Help Desk tiketů na základě IT SLA - Správa M365 služeb a Azure infrastruktury - Spolupráce s týmy napříč organizací. Váš profil: - plynulá angličtina - znalost balíčku M365 - zkušenost v rámci zákaznickkého IT supportu - znalost Sharepointu - znalost Powershellu - znalost MS Azure - schopnost pracovat v týmu i samostatně - zkušenost z mezinárodního prostředí Zaměstnanecké výhody: Dovolená: 25 dní/rok Stravenky Cafeterie / příspěvek na penzijní připojištění Multisport karta Zdravotní volno: 6 dní/rokKontakt
Zobrazit kontakt