WorkBoard.cz

Nabídka práce: Sekretář/ka starosty

Popis:

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ceska-trebova.cz Město Česká Třebová vyhlašuje výběrové řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, na obsazení pracovního místa: sekretář/ka starosty. MÍSTO VÝKONU PRÁCE: - správní obvod obce s rozšířenou působností města Česká Třebová. PŘEDPOKLADY PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. JINÉ POŽADAVKY: - úplné středoškolské vzdělání, - přehled a orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, - výborná znalost českého jazyka (pravidel českého pravopisu), - velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti, - aktivní znalost práce na PC, - flexibilita, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, - bezúhonnost, - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B výhodou, - znalost anglického jazyka výhodou. CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - výkon činností a zabezpečení zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, souvisejících s organizací a zajištěním výstupů (zápisů, usnesení) z jednání zastupitelstva a rady města, - obstarávání záležitostí spojených s úřední činností starosty, případně místostarostů (korespondence, organizace úředních jednání, pořizování zápisů atd.), - organizace slavnostních akcí, významných událostí a výměnných pobytů s partnerskými městy, - vedení a zpracování pamětní knihy města a knih o spolupráci s partnerskými městy. PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP: dle dohody NABÍZÍME: - osobní motivační příplatek, - možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu, - příspěvek na stravování, penzijní pojištění, - příspěvek na rekreaci, - pružnou pracovní dobu, - indispoziční volno (tzv. sick days). - mimořádné odměny dle kvality odváděné práce. PLATOVÉ PODMÍNKY: - zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. INFORMACE POSKYTNE: Ing. Jiří Mareš, tajemník MěÚ, tel.: 465 500 113 POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PŘIHLÁŠKY: - jméno, příjmení a titul, - datum a místo narození, - státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - telefonický kontakt, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis. K přihlášce je nutno dále připojit tyto doklady: - strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - motivační dopis, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. UPOZORNĚNÍ: vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu kdykoli zrušit. Písemné přihlášky zasílejte do 14.08.2023 v obálce označené v levém horním rohu nápisem "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - SEK - NEOTVÍRAT" na adresu: Městský úřad k rukám tajemníka Staré náměstí 78 560 02 Česká Třebová Přesný termín konání výběrového řízení bude včas telefonicky upřesněn.

Kontakt

Zobrazit kontakt