Pracovni ponuky
-
ASISTENT/ASISTENTKA ADVOKÁTA
Moravskoslezsky kraj, Frydek-Mistek
120 CZKz:4/6/2024 Kontakt telefonicky, emailem.
05.06.2024
Personalistika a HR Reagovat -
ADVOKÁTNÍ KONCIPIENT/KONCIPIENTKA
Moravskoslezsky kraj, Frydek-Mistek
140 CZKz:4/6/2024 Kontakt telefonicky, emailem.
05.06.2024
Personalistika a HR Reagovat -
REFERENT/REFERENTKA PRO PROVOZNÍ ZÁLEŽITOSTI (vyhrazeno pro OZP)
Moravskoslezsky kraj, Frydek-Mistek
9750 CZKz:4/6/2024 (vyhrazeno pro OZP) Náplň práce: - roznos listovních zásilek - drobné administrativní práce - kontakt s úřady - řízení motorového vozidla. Požadujeme: - ŘP sk. B. Nabízíme: - po zapracování změna pracovního poměru na dobu neurčitou - stravenky, 1týden dovolené na ZP. Kontakt emailem.
05.06.2024
Personalistika a HR Reagovat -
ASISTENT/ASISTENTKA ŘEDITELE
Moravskoslezsky kraj, Trinec
25000 CZKTŘ z:4/6/2024 Požadujeme: - příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost - uživatelskou znalost na PC, znalost MS office na vyšší úrovni. Výhodou: - zkušenosti a praxe s administrací ve školství. Nabízíme: - nástup možný ihned. Nabídky zasílejte e-mailem: personalista@sostrinec.cz, do předmětu prosím uvést pozici: asistent ředitele, nejpozději do pondělí 12.6.2024. Předpokládané výběrové řízení, na které budou vhodní kandidáti písemně pozváni je plánováno dne 14.06.2024 v 08:00 hod (možná změna).
05.06.2024
Personalistika a HR Reagovat -
Odborný rada (právník/právnička) v Odboru II. instance
Kraj Vysocina, Jihlava
30780 CZKčinnosti v rámci agendy druhostupňového správního rozhodování, vč. podílu na přípravě návrhů rozhodnutí o podaných opravných prostředcích proti rozhodnutím ERÚ vydaných v prvním stupni a zajišťování jednání rozkladových komisí, vyřizování agendy stížností na úřední osoby, stížností na nečinnost a podnětů podle správního řádu, vyřizování agendy komunikace s ostatními orgány veřejné moci a soudy ve věcech výkonu pravomocí ERÚ, zajišťování procesních úkonů ERÚ v rámci řízení u správních soudů, vč. možnosti zastupování na soudních jednáních, právně analytická činnost v oblasti správní praxe a výkladu právních předpisů v působnosti ERÚ, zpracovávání doporučení pro ostatní útvary vyplývající z rozhodovací praxe.
16.05.2024
Personalistika a HR Reagovat -
fakturant/ka, asistent/ka, logistika
Jihomoravsky kraj, Hodonin
25000 CZKKontakt ne tal nebo e-mail.
09.05.2024
Personalistika a HR Reagovat -
samostatný/á účetní
Jihomoravsky kraj, Vracov
30000 CZKNáplň práce: - samostatné zpracování dokladů do účetnictví v menší rodinné firmě - zpracování účetních dokladů (přijatých a vydaných faktur, bankovních a pokladních dokladů, interních dokladů) - fakturace zákazníkům dle podkladů z objednávkového systému - příprava podkladů pto výrobu a expedici - vyřizování reklamací - pravidelná komunikace s klienty i kolegy - kompletní odpovědnost za řádné vedení účetnictví v souladu s platnou legislativou a předpisy, účtování agendy majetku, závazků a pohledávek, bank, inventarizace účtů, aj. - kompletní příprava měsíčních závěrek apříprava ročních závěrek - v případě pověření jednání s finančními institucemi a úřady - v případě daňových přiznání k DPH, podklady pro daň z příjmu a ostatní daně Pozn.: součástí náplně práce není mzdová část ani personalistika Co požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou) - praxe na pozici samostatné účetní či obdobné - komplexní znalost podvojného účetnictví a českých účetních standardů - znalost daňových zákonů a souvisejících předpisů - praktické zkušenosti s komplexním finančním výkaznictvím - výborná znalost práce s PC (tabulkové a textové dokumenty) Co bude Vaší výhodou: - znalost ekonomického programu POHODA - znalost účetní a daňové problematiky Co nabízíme: - pracovní dobu dle domluvy se zaměstnavatelem (případně i home-office na několik dní v měsíci). Práce je možná i na zkrácený úvazek po domluvě se zaměstnavatelem. Životopisy zasílejte na e-mail: niklmarian@pekarstvi-nikl.cz. V případě vícero zájemců budete pozváni na předem domluvené výbhěrové řízení, jehož termín bude upřesněn. Stravenkový paušál, vyšší mzda v případě větší pracovní náplně, v případě spokojenosti a kladných pracovních výsledků proplacení jízdného.
09.05.2024
Personalistika a HR Reagovat -
pracovník/ce pro výdej obědů
Jihomoravsky kraj, Hodonin
9750 CZKNáplň práce: výdej obědů a úklid kuchyně. Požadujeme: pečlivost, spolehlivost,aktivní a činorodý přístup k práci, smysl pro pořádek a čistotu. Nabízíme pracovní poměr u české, dynamicky se rozvíjející firmy na dobu neurčitou. Příjemné pracovní prostředí. Práce vhodná výhradně pro osoby s invaliditou 1. nebo 2. stupně. Dotované závodní stravování, kafeterie, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké slevy na nákup zboží. Kontak osobně, na tel. nebo na e-mail.
09.05.2024
Personalistika a HR Reagovat -
pracovník/ce produktového oddělení
Jihomoravsky kraj, Hodonin
22000 CZKPracovník produktového oddělení - Hodonín. Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici pracovníka produktového oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři. Nástup je možný ihned. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně. Co budete dělat: o Zpracovávat nabídky na reklamní předměty a kancelářský nábytek. o Komunikovat s dodavateli, zákazníky a obchodníky. o Potřebnou administrativu s tím spojenou. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu. o Mzdu dostanete vždy včas. o 5 týdnů dovolené. o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116kč / pracovní den). o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. o Kartu do obchodního řetězce. o Volné víkendy a svátky. o Samozřejmostí jsou zaměstnanecké slevy na zboží. Jaký je náš pracovník: o Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci. o Umí komunikovat se zákazníky. o Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý. o Ovládá práci na PC + MS Office. o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ. Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail: prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová
09.05.2024
Personalistika a HR Reagovat -
Řídící pracovníci v oblasti strategie a politiky organizací
Stredocesky kraj, Kladno
40000 CZKKontakt: email: sara@czechrelocate.cz Ukončené alespoň bakalářské vzdělání v oblasti managementu, znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího.
09.05.2024
Personalistika a HR Reagovat -
Ostatní specialisté v oblasti účetnictví
Stredocesky kraj, Kladno
40000 CZKKontakt: email: sara@czechrelocate.cz Ukončené alespoň bakalářské vzdělání v oblasti financi anebo účetnictví a nebo mezinárodního obchodu., znalost španělského jazyka na úrovni rodilého mluvčího.
09.05.2024
Personalistika a HR Reagovat -
Řídící pracovníci v oblasti účetnictví a kontrolingu
Stredocesky kraj, Kladno
40000 CZKKontakt: -mail: anastassiya.d@czechrelocate.cz ukončené alespoň bakalářské vzdělání v oblasti financí anebo účetnictví, znalost španělského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
09.05.2024
Personalistika a HR Reagovat